|
БІБЛІОТЕКА КАФЕДРИ | 1. Бондар В.І., Ільченко А.М. Психолого-педагогічні основи розвитку дітей в системі М.Монтессорі. - РВВ ПДАА, 2009. (електронний варіант) 2. Додаток до листа МОНмолодьспорту 26.07.2012 N 1/9-529 «Психологічний і соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання». 3. Завальнюк О.О. Методичні рекомендації до вивчення спецкурсу «Особливості дошкільної інтегрованої та інклюзивної освіти дітей з вадами психофізичного розвитку» на факультеті корекційної та соціальної педагогіки і психології. - Кам’янець-Подільський: ПП «Медобори – 2006», 2011. - 20 с. 4. Зайцева И.А., Кукушин В.С., Ларин Г.Г., Румега Н.А., Шатохина В.И. Коррекционная педагогика / под.. ред. В.С.Кукушина. Изд-е 2-е, перераб. и доп. - М., 2004. – 352с. (електронний варіант) 5. Инклюзивная форма образования: проблемы, поиск, перспективы – настольная книга педагога, работающего с детьми, имеющими ограниченные возможности здоровья. Под общ. ред. Минько Н.Г. – М., 2010. – 192 с. 6. Інклюзивна освіта: теорія та практика : навчально-методичний посібник / [кол. авторів; за заг. ред. С.П.Миронової]. – Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2012. - 192 с. 7. Інструктивно-методичний лист «Організація інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» . 8. Колупаєва А.А. Інклюзивна освіта: реалії та перспективи: Монографія. – К.: Самміт-Книга, 2009. – 272 с. 9. Коробко С.Л., Коробко О.І. Робота психолога з молодшими школярами: Методичний посібник. – К.: Літера ЛТД, 2006. – 416 с. 10. Корреционная педагогика в начальном образовании / Под ред. Г.Ф.Кумариной. – М.: Академия, 2001. – 320 с. (електронний варіант) 11. Лубовский В.И., Розанова Т.В., Солнцева Л.И. и др. Специальная психология: Учебное пособие для студентов высших учебных заведений. [под ред. В.И.Лубовского]. - М., 2005. – 464с. (електронний варіант) 12. Матвєєва М.П., Миронова С.П. Корекційна робота в системі освіти дітей з вадами розумового розвитку. Навчально-методичний посібник. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний університет, 2005. – 164 с. 13. Миронова С.П. Олігофренопедагогіка. Компактний навчальний курс: Навчальний посібник. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний університет, редакційно-видавничий відділ, 2008. – 204 с. 14. Миронова С.П. Основи корекційної педагогіки: навчально-методичний посібник / С.П.Миронова, О.В.Гаврилов, М.П.Матвєєва; [за заг. ред. С.П.Миронової]. – Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2010. – 264 с. 15. Миронова С.П., О.С.Форнальчук. Формування само обслуговуючої діяльності у дітей-сиріт з вадами інтелекту: монографія /Миронова С.П., Форнальчук О.С. – Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2012. – 156 с. 16. Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. 17. Положення про навчально-реабілітаційний центр. 18. Положення (тимчасове) про організацію інтегрованого навчання дітей з особливими потребами в загальноосвітніх (дошкільних) навчальних закладах. 19. Положення про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку. 20. Психолого-педагогічні основи ранньої діагностики і корекції вад психофізичного розвитку / Е.К.Коса, Л.А.Марунич, М.П.Матвєєва, В.М.Ремажевська, А.Ю.Сороківський / за заг. ред. В.М.Ремажевської. – Львів: «Апріорі» - 2011. – 91с. 21. Синьова Є.П. Тифлопсихологія: Підручник. – К.: Знання, 2008. – 365 с. 22. Синьов В.М., Матвєєва М.П., Хохліна О.П. Психологія розумово відсталої дитини. – К.: Знання, 2008. – С.91-105 23. Синьов В. Психолого-педагогічні проблеми дефектології та пенітенціарії. – К.: «МП Леся», 2010. – 779 с. 24. Шевцов А.Г. Освітні основи реабілітації: [монографія] / Шевцов А.Г. – К.: «МП Леся», 2009. – 483 с. 25. Шевцов А.Г. Сучасні проблеми освіти і професійної реабілітації людей з вадами здоров’я: монографія / Шевцов А.Г. – К.: Соцінформ, 2004. – 200 с. 26. Шипицина Л.М., Мамайчук И.И. Психология детей с нарушениями функций опорно-двигательного аппарата. – М.: ВЛАДОС, 2004. (електронний варіант)
|
|
Форма входу
« Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
--------------------------------------------
Для заміток
|