Адреса:

м. Кам’янець-Подільський, вул. Польський ринок 6, 32300

Тел.: (03849) 3-07-76
   
e-mail: kaf_korped@ukr.net
 Відповідальний за інформацію М.Г.Буйняк
Склад кафедри:

Завідувач - Миронова Світлана Петрівна - доктор педагогічних наук, професор; 

2. Матвєєва Марія Петрівна - кандидат психологічних наук, доцент;
3. Коган Ольга Вікторівна - кандидат педагогічних наук, доцент;
4. Коваль Наталія Іванівна - кандидат педагогічних наук, старший викладач;
5. Дмітрієва Оксана Іванівна – кандидат педагогічних наук, старший викладач;
6. Буйняк Мар’яна Геннадіївна – старший лаборант.

Сумісники на 2013-2014 н.р.:
1. Опалюк Олег Миколайович – кандидат педагогічних наук, доцент;
2. Михальська Юлія Анатоліївна – асистент;
3. Олійник Олена Михайлівна – асистент;
4. Марціновська Ірина Петрівна.

   
Дисципліни: 1. Корекційна педагогіка
2. Історія корекційної педагогіки
3. Корекційна андрагогіка
4. Сучасна система освітньо-корекційних послуг
5. Спеціальна психологія (олігофренопсихологія)
6. Вступ до спеціальності «Корекційна освіта», педагогічна деонтологія
7. Основи корекційної педагогіки
8. Основи інклюзивної освіти
9. Організація та зміст спеціальної психологічної допомоги
10. Діловодство корекційного педагога
11. Основи соціалізації осіб з порушеннями інтелектуального розвитку
12. Робота з дітьми-сиротами
13. Психолого-педагогічна діагностика та відбір дітей у спеціальні заклади
14. Психологічний супровід інклюзивної освіти
15. Сурдопсихологія
16. Ортопсихологія
17. Тифлопсихологія
18. Рухливі ігри з дітьми з ОПФР
19. Соціально-правове забезпечення
20. Профорієнтаційна робота
21. Робота гувернера-дефектолога
22. Методичне забезпечення інклюзивної освіти
23. Рання корекційна допомога дітям з ОПФР
24. Робота з сім’ями дітей з інтелектуальними порушеннями
25. Методична робота корекційного педагога
26. Сучасні тенденції світової корекційної педагогіки
27. Методика корекційної роботи при порушеннях пізнавальної діяльності
28. Тренінг комунікативних навичок дефектолога
29. Невербальні засоби комунікації
30. Діагностика та корекція РСА
31. Навчання дітей з РСА
32. Психологічний супровід інклюзивної освіти
33. Психологічний супровід родини, яка виховує дитину з ОПФР
34. Психологічне забезпечення корекційної-педагогічної діяльності
35. Методика наукових досліджень в корекційній педагогіці та спеціальній психології
36. Психологічні аспекти корекційної роботи
37. Методика викладання корекційної педагогіки
38. Методика викладання спеціальної психології
39. Актуальні питання корекційної педагогіки
40. Основи ортопедагогіки
41. Менеджмент інклюзивного навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку
42. Інноваційні технології корекційної роботи з дітьми з особливостями психофізичного розвитку
43. Проведення науково-дослідної роботи в закладах корекційної та інклюзивної освіти
44. Навчання і виховання дітей з порушеннями ОРА.
45. Корекційно-реабілітаційні служби
46. Основи дефектології
47. Основи дефектології і логопедії
48. Психодіагностика
49. Психологія дитини з ДЦП
50. Психокорекція порушень інтелектуального розвитку
51. Пропедевтична (волонтерська) практика
52. Виробнича педагогічна практика на посаді вчителя старших класів допоміжної школи
53. Практика на посаді спеціального психолога
54. Педагогічна (асистентська практика)
55. Актуальні питання спеціальної психології
56. Формування громадянськості осіб з ОПФР
57. Соціальний супровід сім’ї
58. Педагогіка інклюзивної освіти
59. Корекційна психопедагогіка



 
 


Форма входу

«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

-------------------------------------------- Для заміток