МИРОНОВА СВІТЛАНА  ПЕТРІВНА


              БУЙНЯК МАР'ЯНА                ГЕННАДІЇВНА


                                   


МАТВЄЄВА МАРІЯ ПЕТРІВНА


  ДМІТРІЄВА ОКСАНА        ІВАНІВНА


    


  КОГАН ОЛЬГА ВІКТОРІВНА


     ОПАЛЮК ОЛЕГ     МИКОЛАЙОВИЧ


                                  

КОВАЛЬ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА


             МИХАЛЬСЬКА ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА


       

             ОЛІЙНИК ОЛЕНА            МИХАЙЛІВНА

 МАРЦІНОВСЬКА ІРИНА ПЕТРІВНА

БУЙНЯК МАР'ЯНА                ГЕННАДІЇВНА

БУЙНЯК МАР'ЯНА                ГЕННАДІЇВНА

#   Концепція розвитку
кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти:


Основою концепції розвитку кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти є розуміння того, що забезпечення повноцінного розвитку дітей, що потребують корекції психофізичного розвитку, знаходиться у прямій залежності від рівня підготовки спеціалістів–дефектологів. Очевидною є необхідність підготовки фахівців нової генерації, здатних здійснювати специфічну діяльність в нових умовах, працювати у нових типах спеціальних шкіл і дошкільних закладах; спеціальних службах, які будуть здійснювати профілактику вад розвитку і готуватимуть батьків до виховання дітей з проблемами в умовах сім’ї; готових до організації найбільш адекватних напрямків диференційованого підходу у навчанні різних категорій дітей з особливими потребами, в тому числі в умовах інтегрованої та інклюзивної освіти.
Кафедра буде розвивати напрям і спеціальність «Корекційна освіта» з урахуванням сучасних тенденцій професійної підготовки:
зростання особистісно-орієнтованої діяльності у засвоєнні фахових знань і вмінь;
гуманістичність і демократизм в організації навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі;
індивідуалізація та диференціація навчання і прагнення студентів досягти професійного рівня у своїй галузі;
удосконалення інноваційних технологій;
впровадження передового педагогічного досвіду;
розвиток активності, самостійності та ініціативи студентів, їхніх професійних якостей і здібностей.
максимальне наближення системи підготовки фахівців корекційної та інклюзивної освіти до міжнародних стандартів, забезпечення еквівалентності дипломів.
Розвиток діяльності кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти буде здійснюватись у таких напрямках:
Навчальна робота:
розробка та удосконалення навчальних програм і навчально-методичних комплексів дисциплін, викладання яких забезпечується викладачами кафедри;
забезпечення професійної спрямованості викладання дисциплін за напрямом і спеціальністю «Корекційна освіта»;
Методична робота:
створення методичної бази кафедри, в тому числі й сучасного інформаційно-технологічного забезпечення;
підготовка навчально-методичних посібників, методичних рекомендації;
створення кабінету інклюзивної освіти;
поповнення кабінету корекційної педагогіки та спеціальної психології;
Наукова робота:
захист дисертацій викладачами, які закінчили докторантуру та аспірантуру;
дослідження викладачами кафедри комплексної теми: «Психолого-педагогічне забезпечення корекційної роботи з дітьми, що мають вади психофізичного розвитку» (у 2011 році тема зареєстрована як комплексна, № державної реєстрації 0111U006288);
підготовка та публікація статей, підручників, посібників;
подальший розвиток наукової школи, яку очолює С.П.Миронова;
організація та проведення наукових конференцій, семінарів, круглих столів з проблем корекційної та інклюзивної освіти;
активізація участі викладачів у наукових зібраннях різного рівня;
проведення наукової роботи зі студентами: діяльність наукових гуртків і проблемних груп; підготовка студентів до участі в олімпіадах, конференціях, конкурсах; допомога в публікаціях;
Співпраця з управліннями та закладами освіти:
розробка навчально-методичного забезпечення корекційної роботи в спеціальних закладах та інклюзивної освіти дітей з психофізичними вадами;
консультування вчителів і вихователів спеціальних шкіл та інклюзивних класів;
участь у роботі курсів підвищення кваліфікації педагогів корекційної та інклюзивної освіти;
організація круглих столів і семінарів з актуальних проблем корекційної та інклюзивної освіти.
Перспективні напрямки:
активізація міжнародних зв’язків у галузі корекційної та інклюзивної освіти і підготовки фахівців – корекційних педагогів;
організація підготовки і післядипломної освіти вчителів інклюзивних класів;
дистанційне навчання студентів з обмеженими можливостями життєдіяльності.

Історія розвитку кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти:

Кафедру корекційної педагогіки та інклюзивної освіти факультету корекційної та соціальної педагогіки і психології створено 31 серпня 2011 р. як випускову для підготовки та перепідготовки фахівців з напряму підготовки 6.010105 і спеціальності 7.01010501, 8.01010501 «Корекційна освіта» (за нозологіями) (наказ № 4 – ОД по КПНУ ім. І.Огієнка).


© 2010 Кам'янець-Подільський національний університет  імені Івана Огієнка


Форма входу

«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

-------------------------------------------- Для заміток